archive-gr.com » GR » F » FOUSKOTO4ALL.GR

Total: 327

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Σποράδες 2011 (Η Σκύρος μέσα)
    είναι βίλα 08 09 11 15 30 Vinci 10 Συνημμένο α Απάντηση Σποράδες 2011 Η Σκύρος μέσα Τις επόμενες 2 μέρες κινηθήκαμε στα παράλια της Σκύρου Το νησί είναι μεν το μεγαλύτερο των Σποράδων Διοικητικά ανήκει στην Εύβοια αλλά λόγω θέσης λόγω ανάγλυφου είναι πολύ πολύ αραιοκατοικημένο με ελάχιστα σπίτια όχι χωριά εδώ κι εκεί Οι παραλίες είναι λίγες επειδή σχεδόν όλη η περίμετρος αυτή που είδαμε τουλάχιστον είναι γκρέμια αλλά αρκετά καλές χωρίς τη φασαρία της πολυκοσμίας βασικά μόνοι μας είμασταν παντού thumbs Φώτο 1 Το Σαρακίνο Φώτο 2 3 Η παρέα με φόντο το ανάγλυφο Φώτο 4 5 Παράλια Σκύρου Φώτο 6 7 Ένα ναυάγιο στα Δ του νησιού δίπλα από τη Ροζ παραλία όπως τη λένε οι ντόπιοι Φώτο 8 9 10 Η ροζ παραλία πολύ καλή 08 09 11 15 49 Vinci 5 Συνημμένο α Απάντηση Σποράδες 2011 Η Σκύρος μέσα Με το που τελειώσαμε τα τσίπουρά μας στη ροζ παραλία τραβήξαμε πορεία για Σκόπελο με ενδιάμεση στάση στα Σκάντζουρα σε Νότια παραλία τους για την οποία ο Χρήστος ο φιλος με το 29αρι μας είχε πει τα καλύτερα Ο Λάζαρος είχε ξαναπάει και ήξερε τί θα δούμε ΟΣΟΙ κυκλοφορήσουν Σποράδες ΠΡΕΠΕΙ να βουτήξουν σε αυτή την πισίνα Οι φωτογραφίες αδικούν το χρώμα της θάλασσας που τη μια φαίνεται σαν το μπλε του Ιονίου την άλλη σαν το τυρκουάζ της Χαλκιδικής με βάθος τα 5 7 μέτρα και τον πεντακάθαρο βυθό Φώτο 1 2 3 Σκάντζουρα love love love love love Φώτο 4 Ούζο όταν πιεις Φώτο 5 Αριστερά Σκόπελος Δεξιά Αλόννησος 08 09 11 16 22 Vinci 4 Συνημμένο α Απάντηση Σποράδες 2011 Η Σκύρος μέσα 26 Ιούλη του Σωτήριου έτους 2011 απόγευμα Μπαίνουμε στο λιμάνι της Σκοπέλου και δεν ξέρουμε που να δέσουμε Άδεια μέρη παντού ti ακόμη και για να πλαγιοδετήσεις Χωρίς δεύτερη σκέψη δένουμε στο τέλος της βόλτας πριν τη γλίστρα και γλιτώνουμε τα 50 100 μέτρα περπατήματος D D D από το να δέναμε στον ντόκο που κλείνει το λιμάνι Τί είδαμε στη Σκόπελο Καταρχήν γεμίσαμε βενζίνη 210 Ν Μ 299 λίτρα σκάσιμο μάνικας με 1 78 Φάγαμε στο εστιατόριο της Άννας Ωραίο περιβάλλον ακα Περιβόλι είχα πάει στο πρώτο ταξίδι μου στις Σποράδες καλό φαγητό και λογικές τιμές Γυρίσαμε την πλάτη μας στο Περιβόλι γιατί μας μάλωσαν που πήγαμε 20 λεπτά νωρίτερα ti ti φάγαμε μεγάλη δαγκωματιά πολύ μεγάλη στην ταβέρνα που είχα πάει με τον Ντάνη πριν 3 χρόνια αν θυμάται όνομα ας το πει και χάλασε και το φαγητό του και φάγαμε την πιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΣΤΑΚΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ στο Κοράλι στον Αγνώντα την οποία τιμώ κάθε φορά που βρίσκομαι κατά εκεί ποιά Στενή Βάλλα κλπ Κοράλι Μερκούριος Πλάτανος κλπ ήταν μέσα στο πρόγραμμα Φεύγοντας από τον Αγνώντα και το Κοράλι τραβήξαμε πορεία για τον Έλιο όπου φτάσαμε βράδυ ήπιαμε τα ποτάκια μας και οι άντρες πήγαμε για ψάρεμα όπου με ένα καλάμι έβγαλα ιστιοφόρο 33 πόδια lol lol lol lol Φώτο 1 Από Λιμνονάρι προς Αγνώντα στάση για βουτιά και μπάνιο Φώτο 2 Let the battle begin Φώτο 3 Προς

Original URL path: http://fouskoto4all.gr/forum/printthread.php?t=4618&pp=10&page=1 (2016-02-16)

• fouskoto4all
    above to proceed To start viewing messages select the forum that you want to visit from the selection below Μήνυμα vBulletin Δεν έχετε συνδεθεί ή δεν έχετε άδεια για να δείτε τη συγκεκριμένη σελίδα Αυτό μπορεί να συμβαίνει εξαιτίας ενός από τους παρακάτω λόγους Δεν έχετε συνδεθεί Συμπληρώστε τη φόρμα στο τέλος αυτής της σελίδας και προσπαθήστε πάλι Πιθανώς δεν έχετε ικανοποιητικά προνόμια για να έχετε πρόσβαση σε αυτή τη σελίδα Προσπαθείτε να διορθώσετε το μήνυμα άλλου χρήστη να αποκτήσετε πρόσβαση σε επιλογές του διαχειριστή ή άλλα μη επιτρεπόμενα για τον τύπο του λογαριασμού σας χαρακτηριστικά Αν προσπαθείτε να καταχωρήσετε μήνυμα ο διαχειριστής ίσως έχει απενεργοποιήσει το λογαριασμό σας ή να περιμένει να τον ενεργοποιήσετε Ο διαχειριστής πιθανότατα απαιτεί να εγγραφείτε για να μπορέσετε να δείτε αυτή τη σελίδα Σύνδεση Όνομα χρήστη Κωδικός Αυτόματη Σύνδεση Quick Navigation www ADSLgr com Πίνακας Ελέγχου Χρήστη Προσωπικά Μηνύματα Συνδρομές Συνδεδεμένοι χρήστες Αναζήτηση στo Forum Αρχική σελίδα των forums Forums Γενικά Welcome aboard International section Gommoni e Motori forum International section RIBnet Europe Pneuboat Χύμα στο κύμα Φουσκωτά Τα πάντα σχετικά με ΦΟΥΣΚΩΤΑ δημοσκοπήσεις Δημοσκοπήσεις ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ φουσκωτών μηχανών Ταξίδια Προορισμοί Όμιλοι Αγώνες φουσκωτών Οδηγίες προς ναυτιλομένους Κανονισμοί Το παλιό μας σπίτι Our old forum

Original URL path: http://fouskoto4all.gr/forum/subscription.php?do=addsubscription&t=4618 (2016-02-16)

• Σποράδες 2011 (Η Σκύρος μέσα)
    DSC 0092 Large JPG 77 6 KB 54 εμφανίσεις DSC 0109 Large JPG 148 9 KB 91 εμφανίσεις DSC 0108 Large JPG 172 1 KB 68 εμφανίσεις DSC 0137 Large JPG 158 6 KB 114 εμφανίσεις DSC 0138 Large JPG 93 4 KB 55 εμφανίσεις DSC 0165 Large JPG 172 5 KB 74 εμφανίσεις Ο τρελός του χωριού Απάντηση με παράθεση 08 09 11 15 49 4 Vinci Εμφάνιση προφίλ View Forum Posts Προσωπικό Μήνυμα Ιδρυτικό μέλος Εγγραφή 22 12 2008 Σκάφος Quest Sea 760 Μηχανή Verado 250 Parking Βουρβουρού Μηνύματα 8 049 Thanks 0 Thanked 7 Times in 5 Posts Απάντηση Σποράδες 2011 Η Σκύρος μέσα Με το που τελειώσαμε τα τσίπουρά μας στη ροζ παραλία τραβήξαμε πορεία για Σκόπελο με ενδιάμεση στάση στα Σκάντζουρα σε Νότια παραλία τους για την οποία ο Χρήστος ο φιλος με το 29αρι μας είχε πει τα καλύτερα Ο Λάζαρος είχε ξαναπάει και ήξερε τί θα δούμε ΟΣΟΙ κυκλοφορήσουν Σποράδες ΠΡΕΠΕΙ να βουτήξουν σε αυτή την πισίνα Οι φωτογραφίες αδικούν το χρώμα της θάλασσας που τη μια φαίνεται σαν το μπλε του Ιονίου την άλλη σαν το τυρκουάζ της Χαλκιδικής με βάθος τα 5 7 μέτρα και τον πεντακάθαρο βυθό Φώτο 1 2 3 Σκάντζουρα Φώτο 4 Ούζο όταν πιεις Φώτο 5 Αριστερά Σκόπελος Δεξιά Αλόννησος Συνημένες Εικόνες 2011 07 25 15 41 37 163 jpg 311 5 KB 100 εμφανίσεις DSC 0167 Large JPG 93 2 KB 82 εμφανίσεις DSC 0168 Large JPG 116 2 KB 90 εμφανίσεις DSC 0183 Large JPG 94 9 KB 81 εμφανίσεις DSC 0195 Large JPG 84 6 KB 60 εμφανίσεις Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Vinci 08 09 11 στις 15 54 Ο τρελός του χωριού Απάντηση με παράθεση 08 09 11 16 22 5 Vinci Εμφάνιση προφίλ View Forum Posts Προσωπικό Μήνυμα Ιδρυτικό μέλος Εγγραφή 22 12 2008 Σκάφος Quest Sea 760 Μηχανή Verado 250 Parking Βουρβουρού Μηνύματα 8 049 Thanks 0 Thanked 7 Times in 5 Posts Απάντηση Σποράδες 2011 Η Σκύρος μέσα 26 Ιούλη του Σωτήριου έτους 2011 απόγευμα Μπαίνουμε στο λιμάνι της Σκοπέλου και δεν ξέρουμε που να δέσουμε Άδεια μέρη παντού ακόμη και για να πλαγιοδετήσεις Χωρίς δεύτερη σκέψη δένουμε στο τέλος της βόλτας πριν τη γλίστρα και γλιτώνουμε τα 50 100 μέτρα περπατήματος D D D από το να δέναμε στον ντόκο που κλείνει το λιμάνι Τί είδαμε στη Σκόπελο Καταρχήν γεμίσαμε βενζίνη 210 Ν Μ 299 λίτρα σκάσιμο μάνικας με 1 78 Φάγαμε στο εστιατόριο της Άννας Ωραίο περιβάλλον ακα Περιβόλι είχα πάει στο πρώτο ταξίδι μου στις Σποράδες καλό φαγητό και λογικές τιμές Γυρίσαμε την πλάτη μας στο Περιβόλι γιατί μας μάλωσαν που πήγαμε 20 λεπτά νωρίτερα φάγαμε μεγάλη δαγκωματιά πολύ μεγάλη στην ταβέρνα που είχα πάει με τον Ντάνη πριν 3 χρόνια αν θυμάται όνομα ας το πει και χάλασε και το φαγητό του και φάγαμε την πιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΣΤΑΚΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ στο Κοράλι στον Αγνώντα την οποία τιμώ κάθε φορά που βρίσκομαι κατά εκεί ποιά Στενή Βάλλα κλπ Κοράλι Μερκούριος Πλάτανος κλπ ήταν μέσα στο πρόγραμμα Φεύγοντας από

Original URL path: http://fouskoto4all.gr/forum/showthread.php?4618-%CE%A3%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-2011-%28%CE%97-%CE%A3%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1%29&mode=hybrid (2016-02-16)

• Σποράδες 2011 (Η Σκύρος μέσα)
    Parking Βουρβουρού Μηνύματα 8 049 Thanks 0 Thanked 7 Times in 5 Posts Σποράδες 2011 Η Σκύρος μέσα Σάββατο 23 Ιούλη του Σωτήριου έτους 2011 και ώρα 08 50 Σέρνουμε τις βάρκες μας στην αμμουδιά για το φόρτωμα εγώ και ο φίλος Λάζαρος μέλος touloumis από το camping ώστε να βρεθούμε στη συνέχεια με τον τρίτο φίλο της παρέας με το Marco 29 με τον οποίο είχα πάει πέρσι Ιόνιο Αφού φουλάραμε το κυρίως ταμπούκι με τα πράγματά μας αφού έβαλα στο ντουλάπι της κονσόλας προς την πλώρη dvd υπολογιστές inverter βιντεοκάμερα βιβλία κλπ και το φούλαρα κι αυτό αφού έβαλα στο ντουλάπι της κονσόλας στα πόδια μου πέρα από τα μόνιμα εργαλειοθήκες σωσίβια σχοινιά πυροσβεστήρες κλπ και 1 εξάδα νερά και το φούλαρα κι αυτό αφού έβαλα στο πίσω μεγάλο ταμπούκι αυτά που βλέπετε και το φούλαρα κι αυτό και στο άλλο τις τέντες τραπέζι γκαζάκι προπέλα κλπ που δε θυμάμαι και το φούλαρα κι αυτό ΟΣΑ περίσσεψαν τα είδη πρώτης χρήσης τα βάλαμε στο ντεκ δωμάτιο μπροστά από το νεκρό χώρο της κονσόλας Εσκεμμένα δίνω τόση μεγάλη έμφαση στο φόρτωμα γιατί θα ανοίξω κάποια στιγμή ένα θέμα Με τα πολλά επιβιβαστήκαμε και τραβήξαμε για να βρεθούμε με το τρίτο σκάφος της παρέας 2 3 μίλια παρακάτω Συνημένες Εικόνες 2011 08 02 16 58 54 579 jpg 195 3 KB 109 εμφανίσεις 2011 08 02 16 58 28 421 jpg 238 9 KB 85 εμφανίσεις 2011 07 27 11 53 52 160 jpg 270 9 KB 108 εμφανίσεις Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Vinci 08 09 11 στις 17 46 Ο τρελός του χωριού Απάντηση με παράθεση Quick Navigation Ταξίδια Προορισμοί Αρχή www ADSLgr com Πίνακας Ελέγχου Χρήστη Προσωπικά Μηνύματα Συνδρομές Συνδεδεμένοι χρήστες Αναζήτηση στo Forum Αρχική σελίδα των forums Forums Γενικά Welcome aboard International section Gommoni e Motori

Original URL path: http://fouskoto4all.gr/forum/showthread.php?4618-%CE%A3%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-2011-%28%CE%97-%CE%A3%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1%29&p=73400&mode=threaded (2016-02-16)

• fouskoto4all

Original URL path: http://fouskoto4all.gr/forum/attachment.php?attachmentid=4698&d=1315481978 (2016-02-16)

• fouskoto4all

Original URL path: http://fouskoto4all.gr/forum/newreply.php?do=newreply&p=73400 (2016-02-16)

• fouskoto4all
    proceed To start viewing messages select the forum that you want to visit from the selection below Μήνυμα vBulletin Δεν έχετε συνδεθεί ή δεν έχετε άδεια για να δείτε τη συγκεκριμένη σελίδα Αυτό μπορεί να συμβαίνει εξαιτίας ενός από τους παρακάτω λόγους Δεν έχετε συνδεθεί Συμπληρώστε τη φόρμα στο τέλος αυτής της σελίδας και προσπαθήστε πάλι Πιθανώς δεν έχετε ικανοποιητικά προνόμια για να έχετε πρόσβαση σε αυτή τη σελίδα Προσπαθείτε να διορθώσετε το μήνυμα άλλου χρήστη να αποκτήσετε πρόσβαση σε επιλογές του διαχειριστή ή άλλα μη επιτρεπόμενα για τον τύπο του λογαριασμού σας χαρακτηριστικά Αν προσπαθείτε να καταχωρήσετε μήνυμα ο διαχειριστής ίσως έχει απενεργοποιήσει το λογαριασμό σας ή να περιμένει να τον ενεργοποιήσετε Ο διαχειριστής πιθανότατα απαιτεί να εγγραφείτε για να μπορέσετε να δείτε αυτή τη σελίδα Σύνδεση Όνομα χρήστη Κωδικός Αυτόματη Σύνδεση Quick Navigation www ADSLgr com Πίνακας Ελέγχου Χρήστη Προσωπικά Μηνύματα Συνδρομές Συνδεδεμένοι χρήστες Αναζήτηση στo Forum Αρχική σελίδα των forums Forums Γενικά Welcome aboard International section Gommoni e Motori forum International section RIBnet Europe Pneuboat Χύμα στο κύμα Φουσκωτά Τα πάντα σχετικά με ΦΟΥΣΚΩΤΑ δημοσκοπήσεις Δημοσκοπήσεις ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ φουσκωτών μηχανών Ταξίδια Προορισμοί Όμιλοι Αγώνες φουσκωτών Οδηγίες προς ναυτιλομένους Κανονισμοί Το παλιό μας σπίτι Our old forum in html

Original URL path: http://fouskoto4all.gr/forum/search.php?do=finduser&userid=1541&contenttype=vBForum_Post&showposts=1 (2016-02-16)

• ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 12-15 ΜΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΥΤΙΛΟ
    ταξιδι του Μαϊου και φετος Προορισμος μας η μαγευτικη Αστυπαλαια Κάτι πρέπει να γίνει με τον Μεταξινιάδη Προσπαθεί να μου πάρει το πλήρωμα Ευτυχώς είναι να του κάνω μια απονεύρωση πολλοι οι μνηστηρες φετος Πανουλι σε βλεπω να ταζεις ψαρακια D D D 20 04 11 17 01 drpanos Απάντηση ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 12 15 ΜΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΥΤΙΛΟ QUOTE exantas 66031 Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο drpanos πολλοι οι μνηστηρες φετος Πανουλι σε βλεπω να ταζεις ψαρακια D D D τα ψάρια ή μοιράζονται ή όποιος τα πιάσει ότι αποφασίσει το πλήρωμα 21 04 11 00 23 Nectarios Απάντηση ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 12 15 ΜΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΥΤΙΛΟ καλησπέρα από τα ζαγοροχώρια πολλά ψαράκια ο πανος θα τάζει φέτος και να μας μάθει την τέχνη 21 04 11 08 58 exantas Απάντηση ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 12 15 ΜΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΥΤΙΛΟ Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nectarios καλησπέρα από τα ζαγοροχώρια πολλά ψαράκια ο πανος θα τάζει φέτος και να μας μάθει την τέχνη εσενα παντως σε βλεπω στη τεντα πλευσης το γουρι ξερεις εσυ haha haha υσ βλεπω πηρες παλι τα βουνα θα ευθυγραμμισεις και την αριστερη εξατμιση τυχερουλη tongues tongues love 21 04 11 22 31 mpratsera Απάντηση ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 12 15 ΜΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΥΤΙΛΟ QUOTE drpanos 66020 Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο exantas Συνεπεις στην παραδοση των τελευταιων ετων προγραμματισαμε το ταξιδι του Μαϊου και φετος Προορισμος μας η μαγευτικη Αστυπαλαια Κάτι πρέπει να γίνει με τον Μεταξινιάδη Προσπαθεί να μου πάρει το πλήρωμα Ευτυχώς είναι να του κάνω μια απονεύρωση τι ψαρια εδω στον νεκταριο του πληρωσε το ταξιδι στα ζαγωροχωρια love love 21 04 11 22 56 Nectarios Απάντηση ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 12 15 ΜΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΥΤΙΛΟ Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο exantas εσενα παντως σε βλεπω στη τεντα πλευσης το γουρι ξερεις εσυ haha haha υσ βλεπω πηρες παλι τα βουνα θα ευθυγραμμισεις και

Original URL path: http://fouskoto4all.gr/forum/printthread.php?t=4152&pp=10&page=1 (2016-02-16)