archive-gr.com » GR » E » EOSKAVALAS.GR

Total: 409

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Ανάβαση στον Άγιο Παύλο Φαλακρού από Γρανίτη - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    1030 μέτρα Κατευθυνόμαστε στη συνέχεια τραβερσαριστά στη δασωμένη πλαγιά του βουνού για να οδηγηθούμε στα πρώτα ξέφωτα Η κορφή του αγίου Παύλου διακρίνεται πλέον μπροστά μας Συνεχίζουμε ανηφορικά διασχίζοντας τα ξέφωτα και τα πολύχρωμα λιβάδια για να καταλήξουμε στο διάσελο απ όπου η θέα είναι μαγευτική Βρισκόμαστε στα 1380 μέτρα και μπορούμε πλέον να διακρίνουμε στα νότια τον κάμπο της Δράμας Ο καιρός κλειστός από παντού με τα νέφη να καλύπτουν εκτεταμένες περιοχές και συχνά ν ακουμπούν τις κορυφές των βουνών Σαν µια απλωμένη κουβέρτα στον ουρανό απορροφούν τελείως την ηλιακή ακτινοβολία που μάταια προσπαθεί να αγγίξει το έδαφος Μέχρι εδώ χρειάστηκαν περίπου 3 ώρες συμπεριλαμβάνοντας και τις απαραίτητες στάσεις για ανάπαυση και λίγο δροσερό νερό Η ανάβαση προς την κορυφή απαιτεί καλή φυσική κατάσταση και πείσμα Οι ορειβάτες εδώ θα χωριστούν σε δύο ομάδες μια με αρχηγό τον Γιώργο θα συνεχίσει στην τελική ράχη προς την κορυφή ενώ μια δεύτερη με αρχηγό την Βάσω θα ξεκινήσει την κάθοδο που δεν είναι λιγότερο κοπιαστική αφού θα πρέπει ν ανηφορίσουν αντί να κατηφορίσουν όπως συνηθίζεται από το διάσελο ακολουθώντας τη νοτιοδυτική πορεία της κορυφογραμμής Για την κορυφή του Αγίου Παύλου θα χρειαστεί μια ώρα κάθετης ανάβασης αν και υπάρχει μονοπάτι που κάνει λιγότερο επίπονη την προσπάθεια Σε κάποια σημεία συναντούμε βάραθρα που καταλήγουν στο κενό και κόβουν την ανάσα Πλησιάζοντας προς την κορυφή διακρίνεται το εκκλησάκι του Αγίου Παύλου που έχτισε εκεί ο στρατός το 1952 Η γλυκιά μας ταλαιπωρία αποζημιώθηκε από το καταπληκτικό οπτικό πεδίο της περιοχής Η θέα τριγύρω άπλετη Ευδιάκριτα το Φαλακρό το λεκανοπέδιο του Νευροκοπίου ο Όρβηλος η κοιλάδα του Αγγίτη το Μενοίκιο το Παγγαίο ο κάμπος της Δράμας ακόμη και το μακρινό Πιρίν Μετά από μια μικρή ανάπαυλα και την απαραίτητη φωτογραφική αποτύπωση της εμπειρίας μας ξεκινούμε την κάθοδο Ένα φευγαλέο κενό στη νέφωση αποκαλύπτει για

Original URL path: http://eoskavalas.gr/blog/item/272-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%8D%CE%BB%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CF%84%CE%B7?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)

• Ταξίδι στη χώρα των ψηλών κορυφών - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    στην Κατμαντού και ξεχειμώνιαζαν εκεί περιμένοντας ν ανοίξουν τα κλειστά από τα χιόνια περάσματα των βουνών Συνέχιζαν την πορεία τους το καλοκαίρι όταν οι συνθήκες ήταν πλέον ευνοϊκές Το γοητευτικό για τους σύγχρονους πεζοπόρους είναι ότι τα περισσότερα από τα σημερινά μονοπάτια τρέκινγκ στο Νεπάλ ακολουθούν αυτούς τους παλιούς εμπορικούς δρόμους Οι πρώτες πληροφορίες για τη μακρινή αυτή χώρα ήρθαν στη Δύση στις αρχές του 18ου αιώνα όταν ιεραπόστολοι του τάγματος των Καπουτσίνων διέσχισαν για πρώτη φορά το Νεπάλ κατευθυνόμενοι προς το Θιβέτ Όταν επέστρεψαν έδωσαν στους κατοίκους της Ευρώπης τις πρώτες περιγραφές της εξωτικής Κατμαντού Στις μέρες μας στους κύκλους των ταξιδιωτών το Νεπάλ είναι γνωστό ως η χώρα των ψηλότερων κορυφών στον κόσμο αλλά και ως η χώρα της πνευματικής αναζήτησης Γενέτειρα του Βούδα του ανθρώπου που έδωσε μέσα από τις διδασκαλίες του στον κόσμο ένα στέρεο φιλοσοφικό σύστημα το οποίο δεν αποτελεί θρησκεία όπως συχνά πιστεύεται παρά μια χαρτογράφηση του μονοπατιού που οδηγεί στην απελευθέρωση του ανθρώπου από τον πόνο της ύπαρξης και στη φώτιση το Νεπάλ αποτελεί πόλο έλξης για χιλιάδες πνευματικούς αναζητητές απ όλο τον κόσμο Η αναζήτηση του θείου και η προσπάθεια να το αγγίξει κανείς είναι έκδηλη ακόμα και σήμερα στην καθημερινή ζωή των κατοίκων της χώρας γεγονός που γοητεύει τους δυτικούς επισκέπτες Μετά από έναν πολιτικό αποκλεισμό 130 περίπου χρόνων το 1816 το Νεπάλ έβαλε τέλος στον πόλεμο με τη Βρετανική Αυτοκρατορία υπογράφοντας μια ταπεινωτική συνθήκη αποτέλεσμα της οποίας ήταν η χώρα να διακόψει κάθε επαφή με το εξωτερικό για πάνω από έναν αιώνα το Νεπάλ άνοιξε τα σύνορά του στους ξένους στις αρχές της δεκαετίας του 1950 Από τότε άρχισε να συρρέει στη χώρα ένα πολύχρωμο πλήθος επισκεπτών κατά κύριο λόγο hippies γοητευμένων από τις ανατολίτικες φιλοσοφίες καθώς και ορειβατών που ήθελαν να αντικρίσουν την οροσειρά των Ιμαλαΐων Άμεσος επιτακτικός στόχος για τους τελευταίους η κατάκτηση του βουνού θρύλου του Έβερεστ Οι προσπάθειες διαφόρων ευρωπαϊκών ορειβατικών αποστολών στις αρχές της δεκαετίας του 50 να κατακτηθεί επιτέλους το υψηλότερο βουνό του κόσμου τελεσφόρησαν στις 29 Μαΐου 1953 όταν ο Νεπαλέζος οδηγός βουνού Tenzig και ο Αυστραλός Hillary μέλος της Βρετανικής ορειβατικής αποστολής πάτησαν θριαμβευτικά την κορυφή του Έβερεστ Από τότε άνοιξε ο δρόμος για πλήθος ορειβατών που φιλοδοξούσαν να αναρριχηθούν μέχρι τη στέγη του κόσμου Σήμερα θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι ορειβάτες και οι πεζοπόροι ξεπερνούν κατά πολύ σε αριθμό τους θρησκευτικούς αναζητητές Trekkers από όλο τον κόσμο περισσότερο και λιγότερο έμπειροι στο βουνό έρχονται στο Νεπάλ για να περπατήσουν σε μερικά από τα πιο διάσημα και απαιτητικά ορειβατικά μονοπάτια στον κόσμο Για χώρα του τρίτου κόσμου το Νεπάλ είναι αρκετά οργανωμένο όσον αφορά στην πεζοπορία και την ορειβασία Ας μη ξεχνάμε ότι ο ορειβατικός τουρισμός αποτελεί την πρώτη πηγή εσόδων της εγχώριας οικονομίας και καθώς πρόκειται για μια από τις πιο φτωχές χώρες στον κόσμο καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό Όσο περίεργο λοιπόν κι αν ακούγεται είναι σχετικά εύκολο να οργανώσει κανείς μια πεζοπορική επίσκεψη στο Νεπάλ κυρίως στις μέρες μας με την ευκολία του διαδικτύου Είναι επίσης σημαντικό να

Original URL path: http://eoskavalas.gr/blog/item/83-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%88%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%85%CF%86%CF%8E%CE%BD?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)
    Open archived version from archive

• Σμόλικας: Ποιος είπε ότι οι αναβάσεις είναι σκέτη ταλαιπωρία; - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    τοπίου διαπέρασε την εξάντλησή μας Ένα ήταν σίγουρο όλοι θέλαμε να ξαναπερπατήσουμε το μονοπάτι κάτω από άλλες ωστόσο συνθήκες Έτσι λοιπόν φέτος οι πρώην δεινοπαθούντες του Σμόλικα ενθουσιαστήκαμε όταν στο πρόγραμμα του Συλλόγου ανακοινώθηκε η ανάβαση από το μονοπάτι της Αγ Παρασκευής με διανυκτέρευση στη Δρακόλιμνη Αποφασίσαμε ότι η αυτή τη φορά η εξόρμησή μας θα ήταν αφιερωμένη αποκλειστικά και μόνο σε έναν στόχο την απόλαυση Και πραγματικά από την αρχή όλα τα σημάδια έδειχναν να συνωμοτούν προς αυτό τα προγνωστικά του καιρού αισιόδοξα η παρέα καλή και η διάθεση ανεβασμένη Ήδη από το ξεκίνημα της εξόρμησής μας τα σημάδια μετατράπηκαν σε μια σειρά ευχάριστων εκπλήξεων που έκαναν σχεδόν την κάθε στιγμή της εκδρομής μας ξεχωριστή Η πρώτη από αυτές ήταν η αναπάντεχη συνάντησή μας με μια μητέρα αρκούδα και τα τρία μικρά της καθώς οδηγούσαμε στον επαρχιακό δρόμο προς Παλαιοσέλι Η τετραμελής οικογένεια διέσχιζε ανέμελη το δρόμο όταν τη συναντήσαμε δίνοντας μας την ευκαιρία να απολαύσουμε από κοντά το ξεχωριστό αυτό θέαμα Ήταν μια Καφέ Αρκούδα Ursus Arctos από αυτές που κατοικούν στην Ροδόπη και στην Πίνδο Αργότερα πληροφορηθήκαμε ότι το εν λόγω είδος απειλείται με εξαφάνιση στην Ελλάδα και ότι η Πίνδος που φιλοξενεί το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της καφέ αρκούδας στην χώρα μας αποτελεί και το νοτιότερο σημείο εξάπλωσης του είδους στην Ευρώπη Επίσης ότι είναι αρκετά ασυνήθιστο για μια θηλυκή αρκούδα να έχει τρία μικρά καθώς συνήθως γεννάν ένας έως το πολύ δύο Τι άλλο χρειαζόταν για να νιώσουμε τυχεροί με μια τέτοια συγκυρία Λίγο πριν από το χωριό της Αγίας Παρασκευής συναντήσαμε τον guest star της εκδρομής μας τον φίλο και συνοδοιπόρο Γιώργο Σιδηρά από τον ΕΟΣ Αθηνών που ήρθε με το αυτοκίνητό του από την Αθήνα Ο Γιώργος γνώστης της περιοχής πρόθυμα μοιράστηκε την εμπειρία του μαζί μας σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής δίνοντας μας πληροφορίες για το βουνό τα μονοπάτια τη χλωρίδα και την πανίδα του Το βράδυ της Παρασκευής κατασκηνώσαμε σε ένα λιβάδι 45 περίπου από το χωριό της Αγ Παρασκευής ιδανικό σημείο για κατασκήνωση λόγω του επίπεδου του εδάφους και της εύκολης πρόσβασης σε τρεχούμενο νερό Το άλλο πρωί ξεκινήσαμε την ανάβαση Από την αρχή της πορείας τα αστεία και τα πειράγματα έδειχναν ότι η παρέα είχε ήδη δέσει Άλλωστε είναι γνωστό ότι το βουνό έχει την ιδιότητα να ομογενοποιεί ακόμα και τις πιο ετερόκλητες ομάδες Στόχος μας η Δρακόλιμνη όπου θα στήναμε την επόμενη κατασκήνωση κι από κει η κορυφή του Σμόλικα Το τοπίο μέχρι τη Δρακόλιμνη χαρακτηρίζεται από τα πυκνά δάση οξιάς τα οποία σταδιακά υποχωρούν δίνοντας τη θέση τους σε πιο γυμνά αλπικά τοπία με τις χαρακτηριστικές νότες από τα ρόμπολα της Πίνδου Νωρίς το μεσημεράκι φάνηκε η Δρακόλιμνη Στήσαμε την κατασκήνωσή μας και πριν ξεκινήσουμε για την κορυφή κάναμε κάτι πολύ σπάνιο για ορειβάτες απολαύσαμε μια μεσημεριανή σιέστα στον ήλιο ξαπλωμένοι στο παχύ γρασίδι στις όχθες της Δρακόλιμνης Ποιος είπε ότι οι αναβάσεις στο βουνό είναι σκέτη ταλαιπωρία Ξεκούραστοι και ανανεωμένοι πήραμε το μονοπάτι για την κορυφή Καθώς ανεβαίναμε η Δρακόλιμνη άρχισε να διαγράφεται κάτω

Original URL path: http://eoskavalas.gr/blog/item/69-%CF%83%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B5-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%80%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1 (2016-02-16)

• Η τόλμη των ονείρων - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    και η επόμενη ακόμη περισσότερο κι ακόμη περισσότερο Τόσες συγκεντρωμένες εικόνες δεν μπορούσαν να αποτυπωθούν στη μνήμη μας ούτε να χωρέσουν στα μάτια μας μονομιάς οπότε βασιστήκαμε στον καταιγισμό των φωτογραφιών ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε πίσω μαζί μας όσα περισσότερα χωριά μονοπάτια γέφυρες και κορυφές μπορούσαμε Κι όσες κι αν βγάζαμε φωτογραφίες ποτέ δεν τις νιώθαμε αρκετές Μάταια προσπαθούσε ο καλοσυνάτος οδηγός μας Krishna να μας συνετίσει να κάνουμε κάπως πιο γρήγορα Παρόλο που δεν μας άρεσε αγνοούσαμε συστηματικά τις συνεχείς προτροπές του να βιαστούμε προκειμένου να γλιτώσουμε από τις πολύ πιθανές και συνήθεις καταιγίδες αυτών των τόπων Άλλωστε το ξέρω πολύ καλά ότι ήταν κρυφό μυστικό όλων μας να μας συναντήσει η βροχή για να περπατήσουμε πλατσουρίζοντας σε τούτα τα μονοπάτια Διψούσαμε για περιπέτεια κι όση περισσότερη ζούσαμε τόσο το καλύτερο για εμάς Στο κάτω κάτω στη δίχως έλεος πρωινή έγερση ήμασταν πάντα συνεπείς οπότε δικαιούμασταν να καθυστερήσουμε όταν τα κατακόκκινα ροδόδεντρα και οι επιβλητικές κορυφές που μας περικύκλωναν έκλεβαν για ώρα τις διψασμένες ματιές μας Κάποια στιγμή όμως τα πράγματα δυσκόλεψαν πραγματικά Το κρύο οι πρώτοι απειλητικοί παγετώνες και η σημαντική πλέον έλλειψη οξυγόνου άρχισαν να δημιουργούν ένα αφιλόξενο περιβάλλον Το βουνό σ αυτά τα ύψη δεν αστειεύεται Η παρουσία του ανθρώπου εκεί εκτός από μη φυσική ίσως είναι κι ανεπιθύμητη από αυτό Κάπου εκεί πήρα την προσωπική μου απόφαση να επιστρέψω Πιο χαμηλά Πίσω ανάμεσα και πάλι στα ανθισμένα ροδόδεντρα τα ποτάμια που κυλούσαν γάργαρα χωρίς ίχνος πάγου και στις μεγάλες γραφικές αρχικά τρομακτικές κρεμαστές γέφυρες Εκεί στο Tengboche στα 3 867μ θα περίμενα για τις υπόλοιπες 4 ημέρες με αγωνία τους θαρραλέους φίλους μου να επιστρέψουν από την αποστολή που τους είχε στείλει το δικό τους όνειρο Στην αρχή ένιωσα περίεργα ένιωσα ότι δείλιασα ότι φοβήθηκα Έπειτα όμως συμφιλιώθηκα με την απόφασή μου να επιστρέψω και συνειδητοποίησα ότι βρισκόμουν εκεί για να εκπληρώσω τη δική μου περιπέτεια Εκεί στο χωριό με το Βουδιστικό μοναστήρι και το μοναδικό φούρνο στον κόσμο σε τέτοιο υψόμετρο που έσπαγε γλυκά τη μονοτονία του ρυζιού και των noodles όλων αυτών των ημερών Σ ένα μέρος με την καλύτερη θέα προς την κορυφή του Έβερεστ που στεκόταν ακριβώς απέναντι μου και αυτής του Ama Dablam Υπέροχη η δεύτερη ακόμα πιο όμορφη κι από του Έβερεστ για μένα Την ονομασία την οφείλει στο σχήμα της Ama Dablam σημαίνει μητέρα που κρατάει στην αγκαλιά το παιδί της Αποτελείται από δύο κορφές η μεγαλύτερη η μητέρα και δίπλα της λίγο πιο χαμηλά μία δεύτερη χαμηλότερη το παιδί όπως ακριβώς μου το αφηγήθηκε ένας Νεπαλέζος οδηγός βουνού που συνάντησα κατά την παραμονή μου εκεί Δέος Είναι η μόνη λέξη που μπορεί να χαρακτηρίσει αυτές τις άγριες ομορφιές που δεσπόζουν εκεί πέρα επιβλητικά επί αιώνες τώρα Τι να γυρεύει άραγε ο άνθρωπος εκεί πάνω Μέρες με απασχολούσε αυτό το ερώτημα καθώς περίμενα τους συνορειβάτες φίλους μου να επιστρέψουν Αλλά πειστική απάντηση δεν βρήκα Ούτε νομίζω πως τελικά υπάρχει Είναι κάτι άγνωστο απροσδιόριστο μα σίγουρα ακαταμάχητο που έλκει τον άνθρωπο εκεί ψηλά παρά την υπαρκτή απειλή ακόμα

Original URL path: http://eoskavalas.gr/blog/item/82-%CE%B7-%CF%84%CF%8C%CE%BB%CE%BC%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%81%CF%89%CE%BD?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)

• Χειμερινή ανάβαση στην Δρακόλιμνη - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    στο χιόνι κι ο αέρας που δυνάμωνε όσο ανέβαινες πιο ψηλά Είχαμε ήδη κλείσει αρκετές ώρες περπάτημα η πορεία μέχρι το καταφύγιο ήταν σχετικά εύκολη Το δύσκολο ήταν η κατάβαση από το καταφύγιο της Αστράκας στη Λάκα Τσουμάνη Το χιόνι δεν ήταν πλέον παγωμένο και βουλιάζαμε σχεδόν σε κάθε μας βήμα Στην τελευταία ανηφόρα για τη δρακόλιμνη δεν σταμάτησα λεπτό να κοιτώ το μαγευτικό τοπίο πίσω μου Η κορυφή της Αστράκας χιονισμένη στεκόταν επιβλητική μέσα σε ένα βαθύ γαλάζιο ουρανό Τα βήματα μας οδήγησαν στη δρακόλιμνη ήταν παγωμένη και δεν φαινόταν τίποτα από αυτή Ποσό διαφορετικό είναι το τοπίο τον χειμώνα Τα σύννεφα άρχισαν να μαζεύονται στον ουρανό Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα ξεκινήσαμε την κατάβαση Ένα ακόμα τελευταίο διάλειμμα στο καταφύγιο για μια ζεστή σοκολάτα με θέα τις χιονισμένες κορυφές ήταν ό τι έπρεπε για να κλείσει η ημέρα Το φως ξεκίνησε να πέφτει στον ουρανό η ώρα της επιστροφής είχε έρθει Δεν αργήσαμε να φτάσουμε στο Μικρό Πάπιγκο από όπου είχαμε ξεκινήσει Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title Title

Original URL path: http://eoskavalas.gr/blog/item/80-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B4%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%BD%CE%B7?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)

• Τα νέα της Ε.Ο.Ο.Α. - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    Αναρρίχησης Feb 11 2016 11 12 am Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το έγγραφο Read more Προκηρύξεις δ τύπου και ο τίτλος θα είναι 25ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορειβατικού Σκι Ατομικός αγώνας Σέλι 21 2 2016 προκήρυξη Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης Feb 9 2016 14 07 pm Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την προκήρυξη Read more Προκηρύξεις δ τύπου και ο τίτλος θα είναι 25ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορειβατικού Σκι Κάθετος αγώνας 3 5 Πηγάδια 20 2 2016 προκήρυξη Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης Feb 9 2016 14 05 pm Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την προκήρυξη Read more 25ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορειβατικού Σκι Αγώνας Ταχύτητας 22ο Κύπελλο Ορειβατικού Σκι Αθ Λευκαδίτη Βασιλίτσα 24 25 1 2016 δ τύπου αποτελέσματα Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης Feb 9 2016 14 01 pm Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το δελτίο τύπου Read more Συμμετοχή της Εθνικής Ομάδας Ορειβατικού Σκι στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Salvan Ελβετία 5 7 2 2016 Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης Feb 3 2016 17 14 pm Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το Δελτίο Τύπου Read more 24ος Αγώνας Αγωνιστικής Αναρρίχησης Αθ Λευκαδίτη Δυσκολία Βόλος 28 2 2016 προκήρυξη δ συμμετοχής Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης Feb 3 2016 17 11

Original URL path: http://eoskavalas.gr/component/k2/item/526-%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5-%CE%BF-%CE%BF-%CE%B1?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)
    Open archived version from archive

• “Cerro-Torre. Η κραυγή της Πέτρας” * Η ανάγκη δημιουργίας ψηφιακού αρχείου ταινιών - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    τους Σίγουρα όχι Ένα πρώτο συμπέρασμα στον προβληματισμό έρχεται αν δεχτούμε πως μια αντικειμενική πληροφορία είναι σημαντικό να καταγράφεται και να μεταφέρεται με τον καλύτερο τρόπο στον χρόνο Ας μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για τα βουνά που είναι και ο κοινός μας τόπος Τι καλύτερο να υπάρχει η φωτογραφία ενός παγετώνα στην βάση ενός βουνού των Άλπεων στις αρχές του αιώνα και δίπλα μια άλλη τραβηγμένη το καλοκαίρι του περασμένου χρόνου από μια ομάδα φίλων ορειβατών που επισκέφθηκαν την περιοχή Πόση κουβέντα μ έναν ντόπιο θα χρειαζόταν για να περιγράψει κανείς το πριν και το μετά του ίδιου σημείου Και σε ποια γλώσσα θα γινόταν αν το σημείο βρίσκεται στο ορειβατικό τρίγωνο Ελβετίας Γαλλίας Ιταλίας Θα μπορούσε η μετάφραση ν αποδώσει το συναίσθημα του γέρου ορειβάτη που με πρωτόγονα μέσα διέσχιζε έναν παγετώνα ο οποίος σήμερα ούτε καν υπάρχει Κι αν αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας και μόνο εικόνας από μια συγκεκριμένη γωνία λήψης τι θα συμβεί αν επεκταθούμε στα άπειρα στοιχεία της φυσιολογίας και του μικροκλίματος της κάθε δραστηριότητας και του κάθε τόπου Είναι σίγουρο πως θα χαθούμε Αξίζει να βάζουμε μια τάξη στην αταξία της φύσης και των γεγονότων αλλά στο τέλος η εντροπία θα μας ξαναφέρει στο χάος Και λοιπόν Εμείς πάλι εκεί θα τα συμμαζεύουμε στον ατέρμονο αγώνα της αναζήτησης των εμπειριών της ζωής μέσα από την γνώση και την ελπίδα πως ό τι κάνουμε δεν είναι από συνήθεια αλλά από μια προσπάθεια να κατανοήσουμε όσα περισσότερα μπορούμε Αυτό θα μας κάνει καλύτερους στο να το ζήσουμε και περισσότερο έτοιμους να το μοιραστούμε με άλλους Αυτή είναι η ουσία της ορειβατικής μας ζωής και η αλήθεια που ανακαλύπτουμε μέσα στα μονοπάτια των βουνών και στην κατάκτηση των απρόσιτων κορυφών Πεπεισμένος λοιπόν ότι στη ζωή ιστορία γράφουν οι παρέες και ότι στην τελευταία εικοσαετία η φουρνιά των καβαλιωτών

Original URL path: http://eoskavalas.gr/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/item/81-%E2%80%9Ccerro-torre-%CE%B7-%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%82%E2%80%9D-%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CE%BD?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)

• Super User - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    Παρουσίαση Δράση της ομάδας Φωτογραφίες Εκδόσεις Περιοδικό 04 Βουνά Παγγαίο Φαλακρό Περιοχή της Καβάλας Πεζοπορία στην Ικαρία Blog Άρθρα Ορειβασία και Λογοτεχνία Συμβουλές Ο Σύλλογος Παρουσίαση Διοικητικό Συμβούλιο Ειδήσεις Ανακοινώσεις 20 χρόνια Ε Ο Σ Καβάλας Αρχείο Ειδήσεων Δραστηριότητες Πρόγραμμα Εξορμήσεις Δράσεις Video Gallery Δράση παλιών ετών Καταφύγιο Τοποθεσία Ιστορία του καταφυγίου Χώρος Φιλοξενία Κανονισμός Λειτουργίας Ομάδα Διάσωσης Παρουσίαση Δράση της ομάδας Φωτογραφίες Εκδόσεις Περιοδικό 04 Βουνά Παγγαίο Γενικά Ανθολογία κειμένων Μονοπάτια Διαδρομές Αναρρίχηση στο Παγγαίο Φαλακρό Μονοπάτια Διαδρομές Αναρρίχηση στο Φαλακρό Φωτογραφίες Περιοχή της Καβάλας Πεζοπορία στην Ικαρία Blog Άρθρα Ορειβασία και Λογοτεχνία Συμβουλές Super User Φαλακρό από Βώλακα 6 Δεκεμβρίου 2015 Παγγαίο Κόψη Νικήσιανης 5 Δεκεμβρίου 2015 Ανάβαση του Ε Ο Σ Καβάλας στο Στρατονικό όρος Σε κοινή ανάβαση με τον Φυσιολατρικό Ορειβατικό Σύλλογο Σταυρού βρέθηκε ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας την Κυριακή 22 Νοεμβρίου στο κοντινό αλλά άγνωστο σε πολλούς Στρατονικό όρος Από τον Ε Ο Σ Καβάλας συμμετείχαν 23 άτομα σε σύνολο 52 συμμετεχόντων Πεζοπορία στο Στρατονικό Όρος 23 Νοεμβρίου 2015 Πεζοπορία στα Διπόταμα Δράμας της ορεινής Ροδόπης Η πεντάωρη πορεία που διοργάνωσε ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας στην ορεινή Ροδόπη την Κυριακή 8 Νοεμβρίου ήταν μια εύκολη ορειβατική δραστηριότητα αφού περιείχε αρκετές στάσεις μικρές υψομετρικές διαφορές και πραγματοποιήθηκε με πολύ καλές καιρικές συνθήκες Πεζοπορία στην Ροδόπη Διπόταμα Τραχώνι 8 Νοεμβρίου 2015 Όρβηλος Διάσχιση Βουλγάρικης πλευράς Ο ΕΟΣ Καβάλας στο παρελθόν έχει πραγματοποιήσει πολλές αναβάσεις στον Όρβηλο το βουνό της Δράμας στα σύνορα με την Βουλγαρία πάντα από την ελληνική πλευρά Όλες αυτές οι αναβάσεις χαρακτηρίζονταν ως δύσκολες και απαιτητικές λόγω της απουσίας βλάστησης και εμφανών μονοπατιών Το Σαββατοκύριακο 24 25 Οκτωβρίου όμως ο ΕΟΣ Καβάλας δοκίμασε για πρώτη φορά την ανάβαση του Όρβηλου από την πλευρά της Βουλγαρίας μια ιδέα που αποδείχτηκε εξαιρετική αφού η βουλγαρική πλευρά έκρυβε ένα μικρό ορειβατικό παράδεισο Συμμετοχή του Ε

Original URL path: http://eoskavalas.gr/component/k2/itemlist/user/855-super-user?limit=10&start=10 (2016-02-16)