archive-gr.com » GR » E » EOSKAVALAS.GR

Total: 409

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Χειμερινή ανάβαση στο Φαλακρό - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    Σύλλογος Καβάλας στο Φαλακρό αλλά την Κυριακή 31 Ιανουαρίου επεχείρησε για πρώτη φορά μια νέα πορεία από την βορινή πλευρά του βουνού Στην πορεία που ουσιαστικά εγκαινιάζει τις αναβάσεις του νέου έτους συμμετείχαν 21 άτομα αριθμός ιδιαίτερα αισιόδοξος Η διαδρομή ξεκίνησε από την Μπαρντίσοβα έφτασε μέχρι το χιονοδρομικό και την κορυφή Άγιο Πνεύμα 1910 μ και επέστρεψε στον Βώλακα μέσω της κορυφής του Χορού και του Κουρί Η συνολική καταμέτρηση

Original URL path: http://eoskavalas.gr/%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/592-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%8C?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)

• Έκδοση λευκώματος "Χρονολόγιο 2015" - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    τον Ελληνικό Ορειβατικό Σύλλογο Καβάλας Το Χρονολόγιο 2015 σηματοδοτεί την επανεμφάνιση του συλλόγου στο χώρο της βιβλιογραφίας και αποτελεί την καταγραφή της πορείας του το έτος που μας πέρασε Με σύντομα περιγραφικά κείμενα εμπλουτισμένα από φωτογραφικό υλικό σπάνιων στιγμών και τοπίων το βιβλίο φιλοδοξεί να είναι το πρώτο μιας σειράς που θα συμπληρώνεται κάθε χρόνο και θα αποτυπώνει τις δραστηριότητες του Ε Ο Σ Καβάλας Το βιβλίο αποτελείται από 132

Original URL path: http://eoskavalas.gr/%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/590-%CE%AD%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-2015?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)

• Χρονολόγιο 2015. Η δραστηριότητες του Ε.Ο.Σ. Καβάλας για το έτος 2015

(No additional info available in detailed archive for this subpage)
    Original URL path: /xronologio2015/ (2016-02-16)

• Κοπή πίτας του ΕΟΣ Καβάλας στο Παγγαίο - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    δεύτερη ομάδα των 6 ατόμων που ξεκίνησε αργότερα από το δύσβατο μονοπάτι της Μεσορόπης έζησε μια μικρή περιπέτεια καθώς την πρόφτασε το σκοτάδι η πυκνή ομίχλη και η χειμωνιάτικη θύελλα παράγοντες που δυσκόλεψαν ακόμα και τον προσανατολισμό Η ομάδα έφτασε τελικά μετά από 6ωρη σκληρή ανάβαση στο καταφύγιο για να αποζημιωθεί από τη ζεστασιά του τζακιού και της παρέας που τους περίμενε εκεί Η κοπή της πίτας έγινε το μεσημέρι

Original URL path: http://eoskavalas.gr/%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/587-%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1%CE%AF%CE%BF?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)
    Open archived version from archive

• Ο Ε.Ο.Σ. Καβάλας στο Παγγαίο για την τελευταία εξόρμηση του 2015 - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    Ένα διήμερο αναβάσεων στο Παγγαίο στο οποίο συμμετείχαν ομάδες ορειβατών που έδωσαν ζωή στο βουνό Μια ομάδα 6 ατόμων ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από το μονοπάτι της Αυλής ενώ μια δεύτερη 7 ατόμων προτίμησε μια νυχτερινή πορεία για να τους συναντήσει στο ζεστό και φιλόξενο καταφύγιο του συλλόγου Την Κυριακή το πρωί μια ακόμα ομάδα 5 ατόμων ήρθε να προστεθεί ακολουθώντας την ίδια πορεία Με βάση το καταφύγιο έγιναν

Original URL path: http://eoskavalas.gr/%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/585-%CE%BF-%CE%B5-%CE%BF-%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1%CE%AF%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CF%8C%CF%81%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-2015?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)

• Ο κόσμος στα πόδια μας - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    γρυ ελληνικά αλλά αυτό δεν εμποδίζει Συνεννοούμαστε με την βοήθεια της εφευρετικότητας της καλής διάθεσης κάποιων λέξεων που η Φωτεινή ξεσήκωσε από το Google και της ψευδαίσθησης πως συνεννοηθήκαμε Δεν προσφέρει φαγητό αλλά μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις ελεύθερα Διαθέτει τσάι καφέ μπύρα τσίπουρο Δωμάτια δυο τριών ή τεσσάρων ατόμων πεντακάθαρα ολοκαίνουργια αχρησιμοποίητα σχεδόν με θερμοσίφωνες κρεβάτια παπλώματα κουβέρτες πεντακάθαρες Ποιος θα το φανταζόταν σ αυτό το άγνωστο και σπάνιο μέρος μετά τη μιζέρια καταφυγίων σε πολυσύχναστες ορειβατικές οδούς Ο Όρβηλος είναι βορινό συνοριακό βουνό Όταν βρίσκεσαι στην κορυφογραμμή του το ένα πόδι πατά Ελλάδα το άλλο Βουλγαρία Μια ταμπέλα στο καταφύγιο ενημερώνει για ένα πρόγραμμα κρατών χωρίς σύνορα αλλά στις κορυφές του βουνού νιώθεις πως έτσι κι αλλιώς η φύση δεν έχει σύνορα όχι τουλάχιστον αυτά που εμείς ορίζουμε Το μονοπάτι που οδηγεί ψηλά το ζηλεύεις Έχουμε τόσες φορές ταλαιπωρηθεί στην Ελληνική πλευρά του βουνού ψάχνοντας γυρεύοντας υπολογίζοντας εκτιμώντας που μας φαίνεται θαύμα ότι τώρα απλώς ακολουθούμε ένα διάδρομο ανάμεσα στα δέντρα Τι κρίμα να είναι οι συγκρίσεις πάντα αρνητικές για τον τόπο μας τι κρίμα η ειλικρινής παραδοχή να καταλήγει σε διαφήμιση κάποιου άλλου Εκτός από καλά σηματοδοτημένο και ομαλό το μονοπάτι είναι στρατηγικά σχεδιασμένο να οδηγεί στις κορυφές με φιλικό τρόπο Σχεδόν δεν νιώθουμε κόπο για να φτάσουμε στην πρώτη Και μετά το αρχικό πανόραμα μπροστά μας Η ψηλότερη κορυφή του βουνού η Αλή Μπουτούς βρίσκεται στην άλλη άκρη ενός τεράστιου πέταλου Αφήνεις το μάτι να τρέξει κι αυτό διαγράφει μια τεράστια τροχιά Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε μέχρι κάπου στα μισά να χαρούμε δυο τρεις κορυφές και να επιστρέψουμε από τον ίδιο δρόμο Αλλά προκρίνουμε ένα προκλητικό σχέδιο Να διασχίσουμε ολόκληρη την κορυφογραμμή με τα μήκη και τα πάνω κάτω της και να δοκιμάσουμε να κατεβούμε από την απέναντι πλευρά χωρίς σημάδια πλέον χωρίς

Original URL path: http://eoskavalas.gr/blog/item/575-%CE%BF-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)
    Open archived version from archive

• Οι μικρές σκιές του Ολύμπου (10-11 Οκτωβρίου 2015) - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    από την κορυφογραμμή που φαίνεται μακριά ακόμα μας περιμένουν οι γνωστές ψηλές κορφές του Ολύμπου Ο αέρας άγριος εκεί και η μέχρι τώρα πορεία μας δυο ώρες γρηγορότερα από το προβλεπόμενο Κοιτάζω την ομάδα μας Θολές φιγούρες στο πέτρινο τοπίο Μικρές σκιές που κινούνται βιαστικά Αλλάζουν θέσεις συνεχώς επανατοποθετούν την ύπαρξή μας σε κάθε φορά ψηλότερο σημείο κατευθύνονται στον εσωτερικό μας στόχο που ταυτίζεται με κάθε σημείο του βουνού Και τώρα πάνω μας το Σκολιό Στην κορυφή του προτείνει η Φωτεινή Δεν είναι απαραίτητο για τον προορισμό μας θα μπορούσαμε να την παρακάμψουμε αλλά άντε να της αρνηθείς Θα στο κρατήσει αιωνίως Της θυμώνω πρόσκαιρα την ευγνωμονώ σιωπηλά μετά Εκατό κάθετα μέτρα που φαίνονται περισσότερα Σε υψόμετρο 2905 η τρίτη ψηλότερη του Ολύμπου Από τα 1160 του Κοκκινοπηλού ξεκινήσαμε Βάλε και τα πάνω κάτω μεγαλώνει ο λογαριασμός Αλλά μας κάνει τη χάρη η φύση Εκτιμά τον κόπο μας ξέρει πως την αγαπάμε Αντί για τον χαλασμό η θέα από την κορυφή ανοίγει Μυτίκια προς τον ουρανό γκρεμοί στα πόδια μας Βουνίσια μαγεία Λίγο κάτω η κορυφή της Σκάλας Θ ανεβούμε κι εκεί για φωτογραφίες όχι πολύ στην άκρη όμως αφού τα χαστούκια του αέρα είναι ξαφνικά Κατηφόρα και μετά τα Ζωνάρια Η συναρπαστικότερη τραβέρσα του ντουνιά κάτω από θρόνους θεϊκούς και πέτρινες βελόνες Τα σύννεφα μελανιάζουν αλλά απομένει λιγότερο από μια ώρα για τα καταφύγια που μας περιμένουν Στο Γιώσος Αποστολίδης η δεύτερη ομάδα που ξεκίνησε από Γκορτζιά έχει φτάσει λίγο πριν από μας Διπλή ανακούφιση αφού ανησυχούσαμε για την τύχη τους με τον άστατο καιρό Μαζί τους η 14χρονη Ειρήνη υπόδειγμα ηρεμίας και καρτερικότητας Θα γίνει πρότυπο αν συνεχίσει έτσι Και η βροχή ξεσπά Το καταφύγιο του Κάκκαλου που θα διανυκτερεύσουμε εμείς της πρώτης ομάδας ούτε δεκάλεπτο παραπέρα Θα περιμένουμε Αλλά η βροχή δεν σταματά μάλλον δυναμώνει και το σκοτάδι θα πέσει σε λίγο Οπότε δεν μπορούμε να περιμένουμε Το αχρησιμοποίητο για χρόνια μπουφάν μου σ αυτήν την πρώτη του χρήση κρατά νερό όσο κι αν ήταν φτιαγμένο από χαρτί Άχρηστο βάρος τζάμπα το κουβαλούσα Βρέχομαι στα τελευταία δέκα λεπτά μιας οκτάωρης διαδρομής Ας είναι Το καταφύγιο του Κάκκαλου στα 2650 μέτρα μικρό στενάχωρο αλλά ζεστό και φιλόξενο Οι νέοι διαχειριστές των καταφυγίων του Ολύμπου ταιριάζουν επιτέλους στο πνεύμα του βουνού Σημαντικό να βρίσκονται οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλη θέση Αναγνωρίζεις τους ομοίους σου Αναγνωρίζω και την Ρούλα Νικολάου Πιο εύκολα θα δεις τον Όλυμπο χωρίς τον Μύτικα παρά χωρίς την Ρούλα Αν αγαπάς το βουνό δεν θες παρακάλια για να τ ανεβείς Ένας παραπάνω στην παρέα και στην κουβέντα Περασμένα μαύρα μεσάνυχτα σείεται ο τόπος Πόρτες παντζούρια χτυπούν Τα τζάμια στον σκοτεινό ουρανό τρεμοπαίζουν φως σαν να αστράφτουν προβολείς Την εβδόμη πρωινή ώρα έγερσης δεν έχει νόημα να σηκωθούμε Συνεχίζουμε και χορταίνουμε ύπνο Στις 8 τα ίδια Αρχίζουμε σοβαρά να σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο παραμονής μας και σήμερα στο βουνό Κανείς σώφρων δεν θα τολμούσε να ξεμυτίσει Στις 9 πρωινό Στις 10 η ευκαιρία Η καταιγίδα σταματά Όχι κι ο αέρας Στα ζωνάρια βαδίζουμε προσεκτικά μη μας γκρεμοτσακίσει Αντίστροφη

Original URL path: http://eoskavalas.gr/blog/item/571-%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%AD%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%B9%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85?tmpl=component&print=1 (2016-02-16)

• Μια χειμωνιάτικη ανάβαση στον Άθωνα - Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας
    να περάσουμε μέσα Πίσω από την πόρτα βρίσκεται κρεμασμένη μία κουβέρτα για να σπάει το κρύο που μπαίνει με θράσος στο μοναδικό κάπως ζεστό σημείο της περιοχής Μόλις την παραμέρισα με το χέρι μου αντίκρισα ένα θέαμα που παραλίγο να σβήσει τη λαχτάρα μου για λίγη ξεκούραση και ζεστασιά Ήταν η δεύτερη φορά που έμπαινα σ ένα τόσο βρώμικο χώρο Η πρώτη ήταν πριν από 10 χρόνια στο ίδιο ακριβώς σημείο Τότε όμως ήταν άνοιξη απλά το είχα προσπεράσει και με την παρέα μου κοιμηθήκαμε στη μικρή εκκλησία που δεσπόζει στην κορυφή Τώρα ο χρόνος τρέχει αφού το τελικό μας σχέδιο υποδεικνύει ανάβαση την ίδια μέρα στην κορυφή Αδειάζουμε πράγματα από τα σακίδια τα ελαφρώνουμε κι αποχαιρετούμε το νέο μας φίλο υπολογίζοντας πως σε δυόμισι ώρες περίπου θα είμαστε πίσω Μας εύχεται καλή ανάβαση αν και δεν φαίνεται να συμφωνεί με την ώρα της επιστροφής μας Προχωράμε Ο δυνατός άνεμος έρχεται να μας προειδοποιήσει για τις συνθήκες που επικρατούν στο τελευταίο αυτό κομμάτι της ανάβασής μας Το χιόνι τώρα είναι παγωμένο γι αυτό και προσαρμόζουμε για ασφάλεια τα καρφιά στις μπότες Και να σκεφτείς πως κοντέψαμε να μην τα πάρουμε μαζί μας προκειμένου ν αποφύγουμε το βάρος τους Γι άλλη μια φορά επαληθεύεται ο κανόνας ότι στο βουνό πρέπει να πηγαίνεις προετοιμασμένος και δίχως να υπερεκτιμάς τις δυνατότητες σου Η ομίχλη είχε και πάλι σκεπάσει τα πάντα και η ορατότητά μας δεν ήταν μεγαλύτερη από δέκα μέτρα Το λευκό παντού γύρω μας μονοπωλούσε εγωιστικά την περιοχή σε αντίθεση με την πλούσια παλέτα των χρωμάτων που είχαμε αντικρίσει εκείνη την ημέρα Ο Γιώργος νευρικός όπως συνήθως για οικονομία χρόνου χαράζει τη διαδρομή σχεδόν κατακόρυφα αντί να επιλέγει τους ξεκούραστους πλάγιους βηματισμούς κι αυτό ελαττώνει δραματικά τις δυνάμεις μου Προχωράμε για μισή ώρα μ αυτό το ρυθμό με στάσεις διάρκειας δευτερολέπτων ίσα για να πάρουμε κάποια ανάσα Σκέφτομαι να προτιμήσω το κλασικό ζιγκζακωτό τρόπο αλλά αυτό θα μας καθυστερούσε μιας και η ώρα πλησιάζει τέσσερις ενώ μετά τις 5 30 θα σκοτείνιαζε καθοριστικά Έτσι όπως άφησα αυτές τις σκέψεις μου να φύγουν μακριά μαζί τους έφυγαν και τα σύννεφα αποκαλύπτοντας το σημείο όπου είχαμε βρεθεί καταμεσής των Χριστουγεννιάτικων διακοπών μας Αντί όμως να θαυμάσω το τοπίο η ματιά μου μένει στη θάλασσα που βλέπω ξεκάθαρα 1 700 μέτρα πιο κάτω ενώ το οπτικό μου πεδίο συμπληρώνουν τα τελευταία 100 περίπου μέτρα χιονισμένης πλαγιάς Εάν φύγω από εδώ σκέφτηκα δεν θα χρειαστεί καμιά ορειβατική ομάδα διάσωσης να με ψάξει θ αναλάβει κατευθείαν το λιμενικό Αυτές οι σκέψεις δεν αρμόζουν σ έναν σωστό καλό και έμπειρο ορειβάτη Προφανώς δεν ανήκω σ αυτήν τη κατηγορία Παίρνω μια βαθιά ανάσα και με πιο χαμηλό ηθικό συνεχίζω ν ανηφορίζω Η ψυχολογία στο βουνό όπως και στη ζωή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο Εκείνη την στιγμή καταλαβαίνω πως δεν θα ανεβώ στην κορυφή σήμερα Μετά από 50 μέτρα σταματώ κι ανακοινώνω στο Γιώργο την απόφασή μου Αυτός αντιτείνει πως πρέπει πιάσουμε έναν πιο γρήγορο ρυθμό Αδύνατον για μένα Κάνει δεύτερη πρόταση να γυρίσω εγώ και να συνεχίσει μόνος Παγώνω Μετά νευριάζω Ένας από τους πιο βασικούς κανόνες στο βουνό είναι ότι σ αυτό δεν πάμε ποτέ μόνοι Ειδικά κάτω από τέτοιες συνθήκες Καυγαδίζουμε κάτι εύκολο να συμβεί όταν ο εαυτός σου είναι στα όρια της αντοχής Του ξεκαθαρίζω ότι δεν πρόκειται να γυρίσω μόνος πίσω μου ήταν αδύνατο να με φανταστώ στο καταφύγιο δίχως να ξέρω τι γίνεται παραπάνω με το σύντροφό μου και το βουνό κι αναγκάζομαι ν ακολουθήσω Για την επόμενη μισή ώρα είμαστε κλεισμένοι κι οι δύο στους εαυτούς μας ανηφορίζοντας γρηγορότερα από πριν και διαγράφοντας την ίδια σχεδόν κάθετη πορεία προς τα επάνω Εκείνη τη στιγμή δεν έδινα καμιά σημασία στο τοπίο γύρω μου Απλά θυμάμαι το πολύ λευκό που επικρατούσε παντού και τον αέρα που σφύριζε μανιωδώς Στο βουνό έχω γνωρίσει πολύ κόσμο Ο καθένας ανεβαίνει για δικούς του ξεχωριστούς λόγους Ο δικός μου όσο κι αν ακούγεται παράξενο είναι ο ανήφορος Τότε βρίσκω την ευκαιρία να τα πω με τον εαυτό μου να θυμηθώ και να ξεχάσω Αυτές οι στιγμές της επαφής μου με το βουνό με εξαγνίζουν και με βοηθούν ν αντιμετωπίσω τις δυσκολίες που με περιμένουν την επόμενη μέρα Έτσι συνέβη και τη μισή ώρα που μόλις περιέγραψα Το κατάλαβα όταν βρέθηκα στον τελευταίο ίσως θάμνο του βουνού στο δρόμο για την κορυφή Κοντοστάθηκα κοίταξα γύρω μου κι έσωσα στο μυαλό μου όλες αυτές τις σκέψεις που είχαν σωρευτεί Ωραία ήταν η πρώτη λέξη που ψιθύρισα Μετά από πολύ ώρα μπορούσα επιτέλους να κοιτάξω γύρω μου ν αγναντέψω πια πάνω από τα σύννεφα τον ήλιο στ αριστερά μου και την κορυφή στα δεξιά που φωτιζόταν ακόμα από τις τελευταίες αδύναμες ακτίνες Το υψόμετρο σημείωνε 1930 μέτρα Και πάλι πολλά είχα κάνει Γνέφω στο Γιώργο ότι δεν θα προχωρήσω πλέον και του δείχνω την κορυφή προτρέποντας του να συνεχίσει αυτός Μένω εκεί παρακολουθώντας τον να διαγράφει την ίδια κάθετη πορεία προς τα πάνω ενώ παράλληλα ρίχνω χορταστικές ματιές στο τοπίο γύρω μου Μετά από 20 λεπτά είχε φτάσει σε μία κόψη ο ανήφορος είχε σχεδόν τελειώσει και κινήθηκε προς τα δεξιά όπου βρισκόταν η κορυφή Εγώ έβγαλα απ το σακίδιό μου ό τι ρούχο διέθετα και το φόρεσα Ο αέρας συνέχιζε να λυσσομανά παρασύροντας τα σύννεφα σε τρελούς ρυθμούς σύννεφα που μόλις έφταναν από βορειανατολική κατεύθυνση στην κορυφή έσπαζαν δεξιά και αριστερά υπενθυμίζοντας ποιος είναι το αφεντικό της περιοχής Η φιγούρα του Γιώργου συχνά χανόταν μέσα σ αυτά μετά ξεπρόβαλλε πάλι βαδίζοντας σταθερά προς τον τελικό του προορισμό Ώρα 17 00 είναι πια στην κορυφή Το αρχέγονο αίσθημα της ζήλιας με καταλαμβάνει Από την άλλη μεριά χαίρομαι γιατί ο τελικός σκοπός της εκδρομής μας έχει τελικά επιτευχθεί Σηκώνω το χέρι μου και τον χαιρετώ και από ό τι μου είπε αργότερα έκανε κι εκείνος το ίδιο αλλά αυτό μάλλον δεν συνέβη την ίδια στιγμή Χάθηκε πίσω απ την κορυφή για ν αποτυπώσει σε φωτογραφίες και βίντεο την ομορφιά του τοπίου και τις σκληρές συνθήκες που επικρατούσαν στο βουνό Αυτές ήταν που τον έκαναν να ξεκινήσει γρήγορα το δρόμο της επιστροφής διαγράφοντας την

Original URL path: http://eoskavalas.gr/blog/item/59-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%AC%CE%B8%CF%89%CE%BD%CE%B1 (2016-02-16)