archive-gr.com » GR » 4 » 4PERISSOU.GR

Total: 291

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Δράσεις Ομάδας
    Skip to content Δράσεις Ομάδας Τίτλος άρθρου Ημερομηνία 61 Ημερήσια εκδρομή Ομάδας με ποδήλατα Τατόι 3 Μαΐου 2009 62 Συμμετοχή Ομάδας στο 2μερο Ενωμοτιών της Π Ε Αν Αττικής 10 Απριλίου 2009 63 Συμμετοχή Ομάδας στο τουρνουά runball 5 Απριλίου 2009 64 Εκπαιδευτική Επίσκεψη στον Πύργο Ελέγχου Τεχνική Βάση Ο Α Ελ Βενιζέλος 29 Μαρτίου 2009 65 Διήμερη Εκδρομή Καλάβρυτα 21 Μαρτίου 2009 66 Ημερήσια εκδρομή Καταφύγιο Φλαμπουράκι Πάρνηθα 1 Φεβρουαρίου 2009 67 Εκπαίδευση Στελεχών Πρ Χρονιά 08 09 31 Ιανουαρίου 2009 68 Μεγάλο Παιχνίδι Πόλης Γνωρίζω την παλιά Αθήνα 23 Νοεμβρίου 2008 69 Συμμετοχή Ομάδας στην Ημέρα Δάσους 2008 Δενδροφύτευση στο Αίγιο 2 Νοεμβρίου 2008 70 Διήμερη Εκδρομή Συστήματος ΕΟΣ Μαινάλου Πελοπόννησος 25 Οκτωβρίου 2008 Σελίδα 7 από 9 Έναρξη Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Επόμενο Τέλος Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada.html?start=60 (2016-02-18)

• Δράσεις Ομάδας
    Βαγόνι Εστία Φροντίζω το Βαγόνι μου Επικοινωνία Επικοινωνήστε μαζί μας Skip to content Δράσεις Ομάδας Τίτλος άρθρου Ημερομηνία 71 Κατασκήνωση Ομάδας Σχίνος Κορινθίας 2 Αυγούστου 2008 72 Κωπηλασία Ιστιοπλοΐα Δέλτα Φαλήρου 18 Μαΐου 2008 73 Διήμερη Εκδρομή Λίμνη Πλαστήρα 19 Απριλίου 2008 74 Διήμερη Εκδρομή Άγιος Μερκούριος Μαλακάσα 22 Μαρτίου 2008 75 Γιορτή Πολεμικής Αεροπορίας Επίσκεψη στο Στρ Αεροδρόμιο της Τανάγρας 11 Νοεμβρίου 2007 76 Συμμετοχή Διήμερη Εκδρομή Συστήματος Δίρφη Ευβοίας 20 Οκτωβρίου 2007 77 Σχολή Αναρρίχησης Παλλήνη 7 Οκτωβρίου 2007 78 Κατασκήνωση Ομάδας Σχίνος Κορινθίας 29 Ιουλίου 2007 79 Συμμετοχή Διήμερη Εκδρομή Περιφέρειας Αν Αττικής Περδικόβρυσση 28 Απριλίου 2007 80 Ακρόπολη Αθήνα 15 Απριλίου 2007 Σελίδα 8 από 9 Έναρξη Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Επόμενο Τέλος Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 Τελευταίες Δράσεις Κοπή Βασιλόπιτας 2016

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada.html?start=70 (2016-02-18)

• Δράσεις Ομάδας
    3 Φεβρουαρίου 2007 84 Πύργος Ελέγχου Διεθνές Αερολιμένας Αθηνών Ελ Βενιζέλος 14 Ιανουαρίου 2007 Σελίδα 9 από 9 Έναρξη Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Επόμενο Τέλος Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada.html?start=80 (2016-02-18)

• Διήμερη Εκδρομή Κοινότητας, Παρνασσός
    στιγμή Εκεί επισκεφτήκαμε το φημισμένο μουσείο Άρτου και ύστερα απ αυτό ξεκινήσαμε για τον τελικό μας προορισμό το προσκοπικό κέντρο Περδικοβρυσης Παρνασσού Δυστυχώς οι καιρικές συνθήκες δεν επέτρεπαν το να κοιμηθούνε στις σκηνές μας το βράδυ γι αυτό και αναγκαστήκαμε να μείνουμε στο καταφύγιο του χώρου Το υπόλοιπο της ημέρας το περάσαμε μέσα στο σπιτάκι γύρω απ το τζάκι μέσα σε ένα έντονο κλίμα φιλίας και προσκοπισμού Την επόμενη μέρα μετά από ένα καλό πρωινό βοηθήσαμε σε κάποιες δουλειές του χώρου Ύστερα μαζέψαμε τα πράγματα μας και ξεκινήσαμε την κατάβαση της χαράδρας που θα μας οδηγούσε πίσω στην Αμφίκλεια Αν και ο καιρός ήταν καλός το έδαφος ήταν γεμάτο λάσπες κάτι που έκανε την πορεία μας ακόμη δυσκολότερη Για κακή μας τύχη όμως ένα σημείο του μονοπατιού είχε κλείσει λόγω των βροχοπτώσεων της περασμένης εβδομάδας και χρειάστηκε να γυρίσουμε στο προσκοπικό κέντρο και από κει να πάμε στην Αμφίκλεια Έπειτα από λίγες ώρες ήμασταν πίσω στις οικογένειες μας Γενικά αν και τα πράγματα δεν πήγαιναν σύμφωνα με το πρόγραμμα λόγω των καιρικών συνθηκών εμείς καταφέραμε να το προσαρμόσουμε χωρίς να χαθεί η όρεξη και το προσκοπικό πνεύμα Κείμενο Τζόνι Σινάνη Ανιχνευτής Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/koinotita/593-parnassos-koi-15.html (2016-02-18)

• Καλοκαιρινή Δράση Κοινότητας 2015
    καλοκαιρινή μεγάλη δράση τους στη περιοχή της Καρύστου και της Χαλκίδας στην Εύβοια από τις 2 8 Αυγούστου Η εκδρομή ξεκινά με την άφιξη στο Μαρμάρι και τη διανυκτέρευση στο Δημοτικό Σχολείο στα Καλύβια η οποία συνοδεύεται από βραδινό μπάνιο και μαγείρεμα στην παραλία Την επόμενη μέρα με μια ενδιάμεση στάση στους Μύλους ανηφορίζουμε για το καταφύγιο στην Όχη με τελικό προορισμό το Δρακόσπιτο στην κορυφή Η κατάβαση το επόμενο πρωί μας βρίσκει ξανά στους Μύλους και η ξεκούραση είναι απαραίτητη Η μέρα ολοκληρώνεται με μια επίσκεψη στο ενετικό κάστρο Καστέλο Ρόσο και το βράδυ παίζουμε προσκοπικά Άκου τι Είπαν Τελευταία μέρα στους Μύλους κατεβαίνουμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καρύστου και το απόγευμα κάνουμε έρευνα στους Μύλους μαθαίνοντας από ντόπιους την ιστορία του χωριού Η επόμενη μέρα μας βρίσκει στη Χαλκίδα στο Βασιλικό στα Φύλλα με το κάστρο τους Μια τελευταία βόλτα στο κέντρο της Χαλκίδας σηματοδοτεί το τέλος μιας ακόμα μεγάλης δράσης με σακίδια γεμάτα εμπειρίες και νέες εικόνες Κείμενο Βαγγέλης Μαλανδράκης Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/koinotita/577-mdy2015.html (2016-02-18)

• Συμμετοχή Ανιχνευτών την 31η ΠΑΠΕ, Κέρκυρα
    Επικοινωνία Επικοινωνήστε μαζί μας Skip to content Συμμετοχή Ανιχνευτών την 31η ΠΑΠΕ Κέρκυρα Κυριακή 19 Απριλίου 2015 Tweet Στις 16 Απριλίου 2015 ξεκινήσαμε με προορισμό την Κέρκυρα για την 31η ΠΑΠΕ Η Κέρκυρα έχει πολλά ενδιαφέροντα μέρη να επισκεφτεί κανείς όπως το φρούριο ακόμα και μια βόλτα στην πόλη Κάπως έτσι πέρασαν και οι μέρες μας εκεί με δραστηριότητες παρουσιάσεις και πολλές γνωριμίες Η πρώτη μέρα πέρασε κυρίως στο πούλμαν κα στο πλοίο Το βράδυ ακολούθησε τελετή έναρξης Η δεύτερη μέρα πέρασε με ταινίες και παρουσιάσεις ερευνών και το βράδυ παρουσιάσεις χορευτικών Η τρίτη μέρα πέρασε επίσης με παρουσιάσεις και ταινίες αλλά και με ένα παιχνίδι πόλης Το βράδυ ακολούθησαν οι απονομές βραβείων παρουσιαστών μπαντών και την τελετή λήξης Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία Τα λέμε του χρόνου στο Κιλκίς Κείμενο Κατερίνα Καρανικολή Ανιχνευτρια Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/koinotita/558-31pape.html (2016-02-18)

• Διήμερη εκδρομή Κοινότητας, Μαίναλο
    μου Επικοινωνία Επικοινωνήστε μαζί μας Skip to content Διήμερη εκδρομή Κοινότητας Μαίναλο Κυριακή 15 Μαρτίου 2015 Tweet Το Σαββατοκύριακο 14 15 Μαρτίου 2015 η Κοινότητά μας δραπέτευσε στο ορειβατικό καταφύγιο Μαινάλου στη Τρίπολη Ένας από τους πιο μαγευτικούς προορισμούς οπού έχει επισκεφτεί η Κοινότητά μας για φέτος αδιαμφισβήτητα ήταν αυτό το καταφύγιο στα 1600μ Με την άφιξή μας μας περίμενε μία απίστευτη έκπληξη Το ολόλευκο κ απάτητο χιόνι όπου είχε καλύψει όλη την περιοχή Σε συνδυασμό με την καλή διάθεση την όρεξη για εξερεύνηση και για παιχνίδι άλλα και συνάμα με πολύ γέλιο κ τραγούδι αυτή η εκδρομή θα μείνει αποτυπωμένη στο μυαλό κάθε συμμετέχοντα Αξίζει να σημειωθεί ότι την Κυριακή κατακτήσαμε την πρώτη μας κορυφή για φέτος με την βοήθεια ορειβατών την Οστρακίνα στα 1981μ Κείμενο Νίκος Γραμμένος ανιχνευτής Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/koinotita/547-koinotita-mainalo15.html (2016-02-18)

• Χειμερινή Μεγάλη Δράση Κοινότητας, Καλάβρυτα
    2014 Το ημερολόγιο της Κοινότητας από την Κατερίνα Καρανικολή Όλα ξεκίνησαν την Παρασκευή 26 12 το πρωί Αρχίσαμε να μαζευόμαστε οι Ανιχνευτές του 1ου Ν Ιωνιας και 4ου Περισσου Αφού συγκεντρωθήκαμε φορτώσαμε πράγματα και φύγαμε καταλάβαμε πόσο ωραία θα περάσουμε Μόλις φτάσαμε ξεκινήσαμε αμέσως την περιήγηση στα πανέμορφα Καλάβρυτα και σε διάφορα μνημεία του Μετά απο αρκετή βόλτα και έρευνα επιστρέψαμε εκεί όπου θα κοιμόμασταν για να φάμε και να ετοιμαστούμε για ύπνο Το επόμενο πρωί Σάββατο 27 12 ξεκινήσαμε για το χιονοδρομικό των Καλαβρύτων και μετά για το Σπήλαιο των Λιμνών Το απόγευμα συνοδεύονταν με μια ακόμα βόλτα στα Καλάβρυτα σε διάφορα μνημεία βραδυνό και επιστροφή για ύπνο Την τελευταία μας μέρα Κυριακή 28 12 ξυπνήσαμε αρκετά νωρίς για να ετοιμαστούμε για την φανταστική πορεία Ζαχλωρού Διακοφτό που πραγματικά η θέα μας έκοψε την ανάσα Τέλος ο χρόνος της επιστροφής μας προς Αθήνα πέρασε αρκετά γρήγορα ενώ συζητούσαμε για τις αναμνήσεις που θα θυμόμαστε για πάντα Η χειμερινή δράση ήταν πραγματικά υπέροχη και θα μείνει σε όλους αξέχαστη Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/koinotita/527-meimerinimdy14.html (2016-02-18)