archive-gr.com » GR » 4 » 4PERISSOU.GR

Total: 291

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Δράσεις Αγέλης
    μαζί μας Skip to content Δράσεις Αγέλης Τίτλος άρθρου Ημερομηνία 51 Επίσκεψη Αγέλης στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς 9 Μαΐου 2009 52 Συμμετοχή Αγέλης στο 2μερο Αγελών της Π Ε Αν Αττικής Ραφήνα 2 Μαΐου 2009 53 Ημερήσια διασκέδαση στο Allou Fun Park 8 Μαρτίου 2009 54 Συμμετοχή Αγέλης στη δενδροφύτευση του ΣΚΑΪ του Δήμου Γαλατσίου 16 Νοεμβρίου 2008 55 Διήμερη Εκδρομή Συστήματος ΕΟΣ Μαινάλου Πελοπόννησος 25 Οκτωβρίου 2008 56 Κατασκήνωση Αγέλης Σχίνος Κορινθίας 2 Αυγούστου 2008 57 Επίσκεψη Αγέλης στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς 10 Μαΐου 2008 58 Διήμερη Εκδρομή Κατ κο Κέντρο ΣΕΟ Άγιος Ανδρέας 12 Απριλίου 2008 59 Ημερήσια Εκδρομή Ραφήνα 30 Μαρτίου 2008 60 Junior Chef στα Goody s Ν Ιωνία 9 Δεκεμβρίου 2007 Σελίδα 6 από 7 Έναρξη Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 Επόμενο Τέλος Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/ageli.html?start=50 (2016-02-18)

• Δράσεις Αγέλης
    Ομάδας Κοινότητας Προσκοπικού Δικτύου Ε Κ Σ Βίντεο Δράσεων Διαδραστικός Χάρτης Μελλοντικές Δράσεις Στέγαση Οι χώροι μας Βαγόνι Εστία Φροντίζω το Βαγόνι μου Επικοινωνία Επικοινωνήστε μαζί μας Skip to content Δράσεις Αγέλης Τίτλος άρθρου Ημερομηνία 61 Γιορτή Πολεμικής Αεροπορίας Επίσκεψη στο Στρ Αεροδρόμιο της Τανάγρας 11 Νοεμβρίου 2007 62 Συμμετοχή Διήμερη Εκδρομή Συστήματος Δίρφη Ευβοίας 20 Οκτωβρίου 2007 63 Κατασκήνωση Αγέλης Σχίνος Κορινθίας 29 Ιουλίου 2007 64 Επίσκεψη στην Έκθεση Λουλουδιών Κηφισιά 13 Μαΐου 2007 65 Παιδικό Μουσείο Πλάκα 6 Μαΐου 2007 66 Συμμετοχή 1η Πανελλήνια Δράση Λυκοπούλων Αθήνα 31 Μαρτίου 2007 Σελίδα 7 από 7 Έναρξη Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 Επόμενο Τέλος Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 Τελευταίες Δράσεις Κοπή Βασιλόπιτας 2016 Διήμερη εκδρομή Αγέλης Μάννα Κορινθίας Τριήμερη εκδρομή Στελεχών Ομάδας Βαμβακού Χειμερινή Εκδρομή Κοινότητας Βαμβακού Κάλαντα Χριστουγέννων

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/ageli.html?start=60 (2016-02-18)

• Διήμερη Εκδρομή Πρότυπης Ενωμοτίας, Πάρνηθα
    2015 Το Σάββατο το πρωί πήγαμε εώς την Μονή του Αγίου Κυπριανού της Φυλής με το πούλμαν και από εκεί συνεχίσαμε 3ωρη πορεία εώς το Μεγάλο Χωράφι την οποία όλα τα στελέχη χωρίς καμία κούραση ολοκλήρωσαν με μεγάλη επιτυχία Φτάνοντας οι 4 ενωμοτίες ξεκίνησαν το στήσιμο και στη συνέχεια οι 2 από αυτές παρουσίασαν τα παιχνίδια που είχαν ετοιμάσει Το βράδυ τα παιδιά αφού ετοίμασαν το φαγητό τους έπαιξαν ένα παιχνίδι που είχαν ετοιμάσει οι βαθμοφόροι Η Κυριακή ξεκίνησε με τα παιχνίδια των άλλων 2 ενωμοτιών Στη συνέχεια σιγά σιγά οι ενωμοτίες ξεκίνησαν το ξεστήσιμο και ξεκίνησε η πορεία για την κατάβαση Στην μονή αφού φάγαμε μεσημεριανό συζητήσαμε όλοι μαζί τα προβλήματα που μπορεί να έχει μια ενωμοτία και το ρόλο ενός στελέχους μέσα στην ενωμοτία Ταυτόχρονα οι ενωμοτίες παρουσίαζαν τα σκετς που είχαν ετοιμάσει τα οποία είχαν θέματα πχ το πρότυπο του ενωμοτάρχη κ λ π Λίγο αργότερα έφτασε το πούλμαν το οποίο μας επέστρεψε στην Αθήνα Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που όλα τα στελέχη θα θυμούνται σε όλη την προσκοπική τους ζωή Κείμενο Σοφία Μπλιάτσιου Ενωμοτάρχης Ελαφιών Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada/594-protypi-15.html (2016-02-18)

• Ημερήσια εκδρομή Ομάδας, Πάρνηθα
    μαζί μας Skip to content Ημερήσια εκδρομή Ομάδας Πάρνηθα Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015 Tweet Την Κυριακή 25 10 2015 η 4η ομάδα πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή στην Πάρνηθα στην περιοχή της Μολα Ξεκινήσαμε το πρωί από το βαγόνι μας και ανηφορήσαμε στην πανέμορφη Πάρνηθα Αφού περπατήσαμε μέσα από το καταπράσινο δάσος και χαζεύοντας την υπέροχη θεά φτάσαμε σε ένα τεράστιο ξέφωτο στο οποίο υπήρχαν 2 οικογένειες ελαφιών Χωρίς να τα ενοχλήσουμε εγκατασταθήκαμε σε μια γωνία αρχίσαμε το προσκοπικό παιχνίδι το οποίο μας εξάντλησε και για αυτό ξεκινήσαμε να προετοιμάζουμε το μεσημεριανό μας Αφού το φάγαμε μαζέψαμε όλα τα πράγματα μας γεμίσαμε τα παγούρια μας στην πηγή ανηφορήσαμε προς το σημείο συνάντησης με το πούλμαν Καθώς κατηφορίζαμε από το τελεφερίκ και παρατηρώντας την θέα ένα χαμόγελο είχε ζωγραφιστεί στα πρόσωπα μας ένα χαμόγελο Κείμενο Γιώργος Γραμμένος Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada/592-parnith-omada-2015.html (2016-02-18)

• Κατασκήνωση Ομάδας 2015, Αγ.Ανδρέας
    Tweet Για ακόμη μια χρονιά Πρόσκοποι και Ενήλικα Στελέχη πέρασαν στη φύση 10 από τις καλύτερες μέρες της φετινής προσκοπικής χρονιάς Ανεφερόμαστε φυσικά στη κατασκήνωση την οποία πραγματοποίησε η Ομάδα στο κατασκηνωτικό κέντρο του ΣΕΠ στον Άγιου Ανδρέα Από τις 23 Ιουλίου μέχρι την 1 Αυγούστου οι Πρόσκοποι είχαν τον χρόνο και τη διάθεση να εφαρμόσουν τις προσκοπικές γνώσεις και τεχνικές που έμαθαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς Οι ενωμοτίες μαζί με τον αρχηγό κατέφθασαν στον χώρο της κατασκήνωσης στον οποίο τους υποδέχθηκαν οι υπόλοιποι βαθμοφόροι και αμέσως άρχισε το παιχνίδι Από εκείνη την στιγμή δημιουργήθηκε ένα κλίμα ζωντάνιας ενεργητικότητας ομαδικότητας και συντροφικότητας το οποίο μας συνόδεψε κατά τη διάρκεια όλης της κατασκήνωσης Τις πρώτες μέρες οι ενωμοτίες έφτιαξαν τον χώρο σαν το σπίτι τους και το στόλισαν με τις δικές τους τραπεζαρίες σακιδιοθήκες σκευοθήκες και πολλές άλλες κατασκευές και δημιουργίες Οι μέρες ξεκινούσαν με πρωινά παιχνίδια τακτοποίηση ενωμοτιακών γωνιών αγώνες μεσημεριανή ξεκούραση και καλλιτεχνίες συνεχιζόταν με ενωμοτιακά τουρνουά θαλασσινό μπάνιο και τέλειωνε με βραδινή περιπέτεια Μέσα σε όλα αυτά δεν ξεχνάνε τα γεύματα τα οποία τα μαγείρευαν οι ίδιες οι ενωμοτίες Το τελευταίο βράδυ δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο Βραδινό μπάνιο στη θάλασσα ψήσιμο στην παραλία κοιτάζοντας τα αστέρια και τραγουδώντας προσκοπικά τραγούδια Συχνά ξεχνάμε πόσο ωραία και δημιουργικά μπορούμε να περάσουμε απλά στη φύση με μια καλή παρέα Αυτο ακριβώς προσφέρει κάθε χρόνο η κατασκήνωση όπως και φέτος Οι πρόσκοποι γεμάτοι εμπειρίες και ανυπομονησία είναι ήδη έτοιμοι για την καινούρια προσκοπική χρονιά Κείμενο Χριστίνα Μπιτζέλη ΥΟΠ Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada/579-kataskinosiomadas2015.html (2016-02-18)

• Διήμερη εκδρομή Ομάδα, Λάδωνας
    πήγαμε κατευθείαν να κάνουμε rafting στα πεντακάθαρα και παγωμένα νερά του ποταμού Το rafting ήταν μια υπέροχη και μοναδική εμπειρία που άρεσε σε όλους Μετά το rafting και αφού στεγνώσαμε και ξεκουραστήκαμε λίγο στήσαμε τις σκηνές και αρχίσαμε να μαζεύουμε ξύλα για την βραδινή πυρά Αφού ανάψαμε τη φωτιά και φάγαμε το βραδινό μας μας επισκέφτηκαν κάποιοι εξωγήινοι και μας ζήτησαν να τους βοηθήσουμε για να γυρίσουν στον πλανήτη τους Όλα ολοκληρώθηκαν επιτυχώς Το βράδυ κάναμε τις καθιερωμένες μας σκοπιές οι οποίες πραγματοποιήθηκαν με τεράστια επιτυχία Η φωτιά παρέμεινε αναμμένη ως το πρωί και έτσι μπορέσαμε να φάμε πρωινό όλοι μαζί γύρω της Μετά το πρωινό παίξαμε παιχνίδια και ένας από εμάς παρουσίασε ένα δικό του για να πάρει το Χρυσό Τρίφυλλο Αργότερα ήρθαν οι γονείς οι οποίοι έπαιξαν μαζί μας και απέδειξαν ότι μπορούν να μας κερδίσουν Στο τέλος μαζέψαμε τα πράγματά μας και ετοιμαστήκαμε για την επιστροφή Αυτό το διήμερο θα μείνει για πάντα χαραγμένο στις καρδιές μας αφού πολλοί από εμάς έκαναν για πρώτη φορά rafting και άναψαν φωτιά στην ύπαιθρο Πάντως για όλους μας ήταν μια αξέχαστη εμπειρία Κείμενο Θανάσης Αθανασόπουλος Ενωμοτάρχης Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada/567-omada-ladonas.html (2016-02-18)

• Τριήμερη εκδρομή Ομάδας, Θεσσαλονίκη
    τριήμερο στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη Αφού φτάσαμε στην πόλη όλοι είχαμε την περιέργεια να την εξερευνήσουμε και να δούμε τι μας έκρυβε Έτσι λοιπόν αμέσως ξεκινήσαμε ένα παιχνίδι πόλης οπού οι Πρόσκοποι ανακάλυψαν με την βοήθεια των κατοίκων όλα τα αξιοθέατα και τα μνημεία της περιοχής Σε συνέχεια από αυτή την εξαντλητική εξερευνητική βόλτα επιστρέψαμε στην Εστία του 21ου Συστήματος Τούμπας οπού και μας φιλοξένησαν για τα επόμενα 2 βραδιά ετοιμάσαμε το βραδινό μας Το επόμενο πρωί αρκετά νωρίς επιστρεφθήκαμε τον πολιούχο της πόλης τον Άγιο Δημήτριο οπού και παρακολουθήσαμε την λειτουργία Λίγο μετά επιβιβαστήκαμε στο πούλμαν και κατευθυνθήκαμε στους βασιλικούς τάφους της Βεργίνας οπού και ανακαλύψαμε τον αρχαίο πολιτισμό της πόλης Το επόμενο πρωί επιστρεφθήκαμε τον Λευκό Πύργο οπού μάθαμε την ιστορία του και θαυμάσαμε την θέα από την οροφή του Λίγο αργότερα μας περίμενε μια έκπληξη Το ποιο γνωστό γλυκό της πόλης τρίγωνα πανοράματος Ήταν ότι έπρεπε για να κλείσει αυτή η όμορφη εξερεύνηση σε μια υπέροχη πόλη Κείμενο Γιώργος Γραμμένος Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα 100 Σύνδεσμοι Ροές Ειδήσεων Σ Ε Π Κάντε τη δωρεά σας μέσω Paypal στους Προσκόπους Περισσού εδώ Ποσό EUR Εγγραφείτε στο NewsLetter μας Φεβρουάριος 2016

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada/556-thess15.html (2016-02-18)

• Συμμετοχή Ομάδας στην 13η Συνάντηση Ενωμοτιών
    συνάντηση ενωμοτιών Πάνω από 400 πρόσκοποι και 50 ενωμοτίες μαζευτήκαν στον ίδιο χώρο για να μάθουν μέσα από το προσκοπικό παιχνίδι Το βουνό από την αρχή ακόμα της δράσης γέμισε με παιδικές φωνές που είχαν μόνο έναν σκοπό την διασκέδαση Ο στόχος της εκδρομής ήταν οι Ενωμοτίες να γνωριστούν μεταξύ τους να παίξουν και να μάθουν Κάθε Ενωμοτία έπρεπε να περάσει από 7 σταθμούς δοκιμασιες με την βοήθεια του χάρτη της πυξίδας και του προσκοπικού ενστίκτου Αυτοί οι σταθμοί ήταν διασκορπισμένοι σε ολόκληρο το βουνό και μόνο με συνεργασία και ομαδικότητα θα μπορούσαν να περάσουν από όλους τους σταθμούς Λίγοι ήταν αυτοί που κατάφεραν να περάσουν και από τους 7 σταθμούς όλοι όμως προσπάθησαν και διασκέδασαν σε ένα υπέροχο προσκοπικό κλίμα Μπορεί να έβρεξε λίγο άλλα δεν πτοηθήκαμε και συνεχίσαμε Στο τέλος βγάλαμε την καθιερωμένη αναμνηστική φωτογραφία με φόντο τους πρόποδες του βουνού Στον γυρισμό όλοι σκεπτόμασταν στιγμές από την εκδρομή και τους νέους φίλους που αποκτήσαμε Μπορεί να κουραστήκαμε άλλα ξέρουμε ότι άξιζε τον κόπο Και έτσι όλοι έχουμε μια ακόμα εμπειρία να διηθούμαστε Το ραντεβού ανανεώθηκε για την 14η Συνάντηση Ενωμοτιών κείμενο Θανάσης Αθανασόπουλος Ενωμοτάρχης Προηγούμενο Επόμενο Δείτε Επίσης Αναμνηστικά Προϊόνα Τί είναι Προσκοπισμός Προσκοπική Στολή Τύπος Σύστημα

Original URL path: http://4perissou.gr/draseis/omada/552-13se.html (2016-02-18)